Preturi reduse. Liste personalizate de produse. Economie de timp.

Prin contul tau de pe Up Achizitii ai acces la stoc in timp real, controlezi
cheltuielile cu produsele de birotica si papetarie, automatizezi si monitorizezi
comenzile.

Vrei sa economisesti 80% din timpul acordat
unei comenzi de birotica si papetarie?

Cu Up Achizitii punem pe hartie tot ceea ce conteaza pentru tine. Ai acces intotdeauna la stoc actualizat si cumperi produse de birotica si papetarie la preturi negociate special pentru tine. Orice angajat poate comanda produsele dorite, tie iti ramane doar sa aprobi comenzile. Mai mult, ai acces la istoricul de comenzi, setezi limita de buget si monitorizezi costurile. Da, este atat de simplu sa gestionezi achizitiile pentru biroul tau, sa fii in control si sa economisesti timp si bani.

De ce sa cumperi birotica si papetarie prin Up Achizitii?

Deoarece ai multiple avantaje, la fiecare comanda plasata:

Ai acces la produse variate

Cu Up Achizitii ai acces la liste personalizate de produse, actualizate in timp real. Reduci consumul de timp cu pana la 80% prin plasarea comenzilor oricand, de catre orice angajat, fara a parasi biroul.

Economisesti timp

Plasarea comenzilor se face simplu, rapid si direct din fata calculatorului. Oricand poti replica o comanda anterioara sau o poti importa dintr-un tabel Excel.

Verifici si aprobi fiecare comanda

Tu decizi cine si ce poate comanda. Astfel, ai un control sporit al necesarului de produse si al cumparaturilor.

Esti in control

Simplifici si automatizezi procesul de achizitie pentru produsele de birotica si papetarie. Ai acces la rapoarte si istoric comenzi, ceea ce iti permite sa ai date reale despre consumul bugetului alocat.

Monitorizezi costurile

Setezi bugetul lunar pe care vrei sa il aloci angajatilor pentru produsele de birotica si papetarie. In felul acesta, urmaresti cu atentie consumul si cheltuielile si tii sub control costurile.

Cum ai acces la avantajele contractului
pentru produsele de birotica si papetarie?

1

Ceri o oferta personalizata

Click pe butonul “Obtine o oferta” de mai jos. Consultantul Up Achizitii te contacteaza in cel mult 30 de minute si negociaza pentru tine cele mai bune preturi pentru produsele necesare.

2

Completezi contractul

Ai acceptat oferta personalizata? Mai ai nevoie de 5 minute pentru a completa contractul primit pe e-mail si pentru a ni-l trimite inapoi.

3

Cumperi prin Up Achizitii

Felicitari! De acum gestionezi necesarul de birotica si papetarie mult mai usor si faci achizitii bune in fiecare zi.

Iti doresti preturi mai bune la hartie si birotica?

Sunt de acord ca datele completate in acest formular sa fie colectate si prelucrate de Up Romania. Termeni si conditii.